Väldigt god kyckling gryta!

Så har det blivit Fredag då, dagen har börjat väldigt bra.
När jag klev upp imorse vart det att ta på sig löparskorna och ta en springtur runt på Frösön.

Sen när jag kom hem från springturen gjorde jag ordning god frukost och kika på film,
Alex hade hyrt Eagle eye igår, fast när vi skulle se på den igår kväll så somna vi båda på soffan som vanligt.=)
Men innan vi somna laga jag en god middag som vi skulle äta till filmen, kycklinggryta med banan och cashewnötter.



Min och Alex kycklinggryta
Stek kycklingbitar och he ner bananskivor och cashewnötter.
Rör om med Plusfraiche i stekpannan och krydda på väldigt mycket curry.
Servera med Fullkronsris, sallad och tomater.


Väldigt lätt och inte så onyttigt.
Supergott =)

Hoppas nu att fredagen fortsätter bra, ska snart in till stan och fixa lite saker.
Hade tänkt att gå och förtidsrösta, fast har inte bestämmt riktigt vem jag ska rösta på så jag får göra det lite senare.
En sak är säkert iaf, inte piratpartiet och moderaterna blir det iaf.
Ser inte piratpartiet som ett sånt jätte seriöst parti, sen tycker jag moderaterna alltid har varit och alltid kommer förbli ett parti för de rika.
Vi har haft de nu ett tag i Sverige och de har inte lyckas bevisa att jag har fel ännu.



Rekommenderar denna film, bästa jag sett på länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0