Alex paj

Middag ute blev det inte igår, istället så börja Alex baka paj.
Blev faktiskt en väldigt god paj, ena halvan med paprika, lök, kyckling och champinjonstuvning och andra halvan var med bananer, ananas och kyckling.
Så fick jag göra en vitlöksdressing till, det är jag bäst på. Kan verkligen överdriva med vitlöken, har t.o.m fått en vitlöksdipp att bli starkare än en utav Alex chilisåser ( Alex chilisåser brukar vara sjukt stark, så det brinner i munnen)





Nu ska jag göra mig ordning för stan, jag å Alex tänkte gå och käka en lunch-middag ute någonstans, sen kika i lite affärer tror jag.

Kommentarer
Postat av: Denice

såg riktigt mums ut !!

2009-05-26 @ 16:51:48
URL: http://dede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0