Lunch på stan med Älsklingen


Har nyss kommit hem från stan.
Jag och Alex var på Tuttis konfetti och åt lunch, kycklingpaj med massa god sallad.
Rekommenderar det stället och ni vill käka god lunch, det såg ut som de hade massa goda bakelser också fast det orkade jag inte smaka på idag



Satt och åt så länge så jag hann inte göra mina ärenden på stan, får ta det senare i veckan.
Men vi hann in och kika lite på servera, va mycket fint det finns där. Efter Amsterdam resan så ska jag verkligen börja spara ihop pengar och köpa massa fint där till lägenheten.

Denna veckas planer är följande iaf

Fixa personsbevis på skatteverket

Gå till Lärcentrum och fylla i massa papper så jag kan sätta igång med studierna nästa vecka

Gå till arbetsförmedlingen och snacka lite med dom om några senare kurser

Gå till banken och fixa nytt bankkort


Och självklart så ska jag försöka träffa så många vänner som möjlig som jag inte haft tid med förut pågrund av jobb, lika bra att passa på nu när man har en vecka ledigt innan massa studier =)

Nu ska jag leta fram lite träningskläder, blir step på golds senare ikväll.
   

Kommentarer
Postat av: Latte

vad är de för något du ska börja plugga? :)

2009-05-18 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0