En trevlig utekväll

God morgon.

Nu sitter man och är lite små slö.
Efter träningen igår gick jag till Elin och Åke, där blev det lite vin med Elin och Cissi.
Efter ett tag gick vi tjejer ner till en krog/pizzeria och beställda pizza och strips till oss och grabbarna ( Alex och Åke), som kom dit strax efter.
Vi satt där och åt och drack nån Öl, väldigt trevligt.

Men tyvärr så börja man må dåligt till slut, min kropp är inte van vid sån där onyttig mat och alkohol.
Men ibland måste man få unna sig något gott också, bara det inte bli allt för ofta.=)

Trots att jag aldrig drack mig berusad så känns det för mycket i huvudet idag ändå. Tur att jag har Treo, tycker det är det bästa mot huvudvärken dagen efter man druckit lite alkohol.
.
Lite bilder sen igår



Cissi och Elin



Elin och Jag




Min Älskling och Cissi




Jag och Åke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0