En skön fredag

Det här ska vara en lugn fredag har jag bestämt, en fredag jag inte ska tänka på varken skola eller jobb.
Tror det kan vara bra att ha dagar ibland man kopplar bort allt och får chans att vila hjärnan lite.
 
Men först måste jag städa hemma och ta en springtur, sen tänker jag bara vila.
Tänker ha en riktig tjej dag, ska köpa skvaller tidningar och choklad. Håller på att ladda ner massa våra bästa år avsnitt också, så ska jag nog hålla på att fila mina fötter och fixa nagellack på dem..=)
Så om ni tjejer känner för en riktig tjej stund, kom hit! =) har bakat kakor också så kan jag fixa espresso..

Sen på kvällen när Alex kommer hem tänkte vi ha en film kväll.
Ska hyra massa filmer snart och köpa nachos och göra egna dipper.
Skulle va kul om folk ville komma och ha filmkväll med oss ikväll, roligt om man kan träffa massa folk i andra tillfällen än krog och sånt. =)

Låter inte det här som en riktig härlig fredag?
Nu måste jag skynda mig med städningen så jag får sätta igång med min härliga dag..

skriver lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0