Dyrt med kaffe nuförtiden

Så har man gjort några av veckans planer idag.
Har fixat personbevis och hämtat papper jag måste fylla i på lärcentrum.

Träffa Fia och tog en kopp kaffe på stan. Blev helt förvånad över hur mycket fik kan ta för en  vanlig kopp kaffe faktiskt, speciellt när dem serverar det i små espressokoppar.
Bästa är nog att fika hemma ändå, fast jag tycker det är hur mysigt som helst att sätta sig på stan och ta en kopp kaffe faktiskt.

Gick och kika i lite affärer också. Varför hittar man alltid saker när man inte har några pengar? Nu hitta jag första gången på några år badkläder jag faktiskt kan tänka mig ha, sen  fina underkläder, sen en jätte häftig kjol.
Måste försöka vinna lite på lotto tror jag, känns inte kul att gå ännu en sommar med kläder man hade för 7år sen. Tur att jag inte har blivet så mycket större, annars hade jag nog fått lite panik när det gäller kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0