Att shoppa helt fel dag i månaden

Kom nyss hem från stan och har blivet rätt less.
Jag och Alex gick och käka på en kina restaurang, men vi blev tungen att käka rätt fort för hans chef ringde och ville ha dit honom.
Ville ju ha en dag med Alex på stan, men fick gå runt själv efter vi varit och käkat.

Jag brukar kunna vara jätte nyttig när jag är ute och käkar, förutom på Kina restaurang.
Jag älskar faktiskt friterade räkor och sånt, tog 4små rätter och där brukar det alltid vara två stycken olika friterade maträtter .Efter fick man friterad banan och glass, var ju omöjligt att tanka nej till.
 .
Sen direkt efter gick jag till HM och prova underkläder och badkläder, inte så smart
Det här är varför.
Jag är i den perioden i månaden man som tjej inte har världens bästa självförtroende. När jag vakna imorse kändes allt bara förjävligt, försökte somna om bara  för att jag skulle vakna till lite bättre.
Sen har det känns så hela dagen, inget känns bra eller rätt.. Känner ni igen känslan?
 
Men jag ville inte att det skulle förstöra min dag ändå, så till stan drog man då.
Men att vara i den känslan och käkat massa mat så magen svällt upp, då är det inte så smart att gå till HM och prova underkläder, kickar inte igång självförtroendet direkt.
Sluta med att jag bara köpte hem massa saker för att prova hemma, får gå tillbaka med det sen.

Men nu har jag bara slängt påsen på golvet och tänker verkligen inte prova något mer föräns jag blivet på bättre humör.
Nu har  gjort en kopp te och tagit fram två chokladbitar, ska slå på ett våra bästa år avsnitt och bara tycka synd om mig själv.:=)





Jag inne på kinaresaurangen med ovanligt platt hår idag.
Sitter med en av Alex tröjor, han tycker jag borde
kolla upp mig nu för att jag alltid fryser så fruktansvärt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0