En fredagskväll hos oss med trevligt folk

Ska skriva lite om gårdagen också.
Jag och Alex kom på lite spontant att vi ville bjuda hem folk hit, dricka lite och spela kort.
Faktiskt rätt trevligt ändå även fast jag drack lite för mycket.
Blev mest utslagspoker vi spela eftersom vi var några stycken, Renee, Mikke, Zandra, Elin, Crille och syrran.
Blev nästan alltid samma ordning på  dem som åkte under de omgångar vi körde, jag åkte ut trea hela tiden =)
Så kom Renees kusinbarn och hennes vän hit också, senare kom även min gamla chef Johan som hade med sig två personer.
Så vi blev ju några stycken här ändå, men jag och Alex har faktiskt aldrig haft någon direkt fest här så man kan ju nästan kalla det en sen liten inflyttningsfest då.=)




 Jag innan folket dök upp..


Lite folk som var här ..=)

Nu ska jag ha en myskväll med Alex, kolla på Da vinci koden och vara onyttig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0