SensationWhite biljetter och Fashionhotel =)



Nu äntligen är alla bokningar/beställningar klar =) SensationWhite biljetter, Hotell, flyg, tåg.

3 Juli åker jag och Alex till Amsterdam. Första helgen ska vi bo på ett hotell vid flygplatsen i två nätter, och på lördagen där ska vi gå på sensationwhite som nog kommer bli en grym upplevelse. =)
Sen på söndagen ska vi byta hotell, vi kommer sova yttligare 9 nätter på ett lyxigt fashionhotel som kommer öppna just när vi kommer dit.
Hotellet kommer ha pool vilket jag är glad för, tänk vad skönt att starta varje morgon med en simtur. Finns spa, gym, bastu och alla lyxgrejer på det där hotellet. (bubbel pool tror jag även det var)
Rummen känns verkligen härliga också, platt TV med satelittv, badkar fanns även där..=)
Vet inte vad jag längtar till mest, sensationwhite eller att bo på det där hotellet. Men en sak vet ja JAG LÄNGTAR TILL RESAN! =)



Kommentarer
Postat av: Renée

Vad kul för er! =)

2009-06-17 @ 16:33:50
URL: http://enjoyrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0