Mår allvarligt dåligt av att bo i Östersund

Jag måste verkligen börja planera saker lite bättre, annars slutar saker inget bra ändå. Från och med nu ska jag sluta med spontana saker och planera allt från skola till fester.
Igår blev jag så himla less, hände verkligen inget. Många av äns vänner var på någon fest som det känns som man vuxit upp från för länge sen, andra vänner hitta på något annat för att jag är så dålig och planera med folk.

Men men nu har man mer anledning att dra från Östersund faktiskt.
Vi bor verkligen inte i den här stan för jobb eller något annat, mest varit för vänner man har här. Men vi har nog växt ifrån de flesta vännerna tror jag faktiskt så det är ju bara dumt att stanna i stan då.
Men men vi ha ju bestämmt oss för att dra, så snart så..=)
Vet ju vilka som är mina vänner och jag vet vilka jag kommer fortfarande ha kontakt med efter vi dragit.

Men nu är jag rätt nöjd att vi tog det lugnt igår ändå,  vi blev bjuden på en liten fest hemma hos Renée och Mikee ikväll. Roligare att va pigg så man orkar att ta sig iväg dit än att tvinga sig gå på en skit fest igår bara för det va midsommar.

Men jaja, är så less på Östersund så jag vet inte vad jag ska göra, känslan av att man vet att man bor i denna stan får att att må asdåligt.
Jag vill bort nu, de senaste året har jag verklige växt upp från allt här.
Jag vill utvecklas inte dra mig bakåt till en skitliv här, Jag vill verkligen dra NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0