Onsdagskväll i bhp

Igår var det finväder här i staden, men orkade aldrig gå ut föräns mot kvällen. Har verkligen lyckats vänt dygnet fel som vanligt, lyckas alltid med det bär jag inte har något jobb.
Gick ut strax innan 7, mötte upp Hatte, Emma och Fredrik  och gick på bolaget. Efter varit där gick vi alla till badhusparken där vi satt och drack öl och njöt av solen.
PostJohan var där en stund också och Alex jobbade men kom även dit efter, han skulle ta med en jacka till mig men de kom han inte ihåg..hehe
Så mot kvällen blev det rätt så kallt så vi drog alla till oss istället så kom även P och Natta.
Utslagspoker och öl blev det här, hade trevligt men nu har jag inte råd med något mer festande så imorgon på midsommarafton  blir jag och Alex lugna.
Men det känns bra att inte göra något, känns aldrig roligt med kvällar man "måste" göra något. Folk vill ha mycket folk och något speciellt att göra, då känns det roligare med spontana kvällar med lite folk som igår..=)




Fredrik och jag på bilden.
Visst är jag snygg i hatt? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0