Det regniga vädret i Östersund

Idag har jag skrivet ner min affärs ideé på papper, har ej hunnit skrivet ner det på datorn än.
Har ingen bra data än att arbeta i men Alex kommer fixa min dator snart, så då kommer det bli lättare att arbeta vid datorn.

Fick besök av Elin idag, vi gjorde ordning espresso och satt ute på balkongen trots ovädret..=)
Sedan gick vi hem till henne och käka lite mat, sen blev det hemgång igen.
Är rätt blöt nu, regnar jätte mycket.
Tog lite kort efter vägen in till stan och efter vägen hem till frösön.

På vägen dit






På vägen hem





Nu måste jag skynda mig att göra mig ordning, ska iväg strax.
Ska ha söndags mys/vin kväll med Alex, Åke och Elin..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0