TV6 spelar fel film just nu

Haha har någon mer än jag  som har sett att TV6 spelar fel film just nu, hur kan det ha gjort något sånt misstag?.
Matrix vecka på den kanalen, första ska spelar nu kl9 står det överallt.
Det stog t.o.m någon minut innan 9 på TV6 " 21.00 NU Matrix" Sedan börja dem spela en helt annan film som går nu.

Jag och Alex hade gjort ordning chips och dipp till filmen. Jag såg fram emot att se den, snacka om att jag blev besviken.
Vad klantigt att TV6 må jag säga!



Gjorde ordning min dipp som jag alltid gör.
Plusfraice som man pressar ner vitlöksklyftor i, sedan massa dill i. Brukar även blanda i lite paprikakrydda ibland.
Den är även jätte god till gurka och morötter för de som vill ha något nyttigt att dippa..=)
Har blivet rätt onyttig nu på senaste tiden men blir bättre efter midsommar..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0