Förklaring varför jag inte har tid

Förstår verkligen inte vad som hänt med mig nu. Jag hade bestämmt att jag inte skulle blogga föräns jag börjar mår bra igen, så ingen kan klaga att jag är så negetiv.
Men jag känner nu att jag nog måste skriva av mig lite och så kanske vissa kan förstå varför jag inte pallar träffa folk ibland just nu.
Jag har allvarligt talat sovit bort den senaste veckan tror ja, inte så att jag är uppe på nätterna alltiid. Det är så att jag sover på nätter och dagar, hela tiden. Så jäkla typiskt när det är finväder.
Jag är helt orklös ikroppen.
Skolan har jag inte klarat av alls i veckan, så nu måste jag tjorva på och skjuta upp kursen vilket leder att det krockar med en annan.
Det är inte så att jag mår dåligt utan jag känner mig helt enkel tom eller hur man ska förklara. Jag mår varken bra eller dåligt, känns som jag inte har några känslor alls. 
Jag tycker inte om det här, mår hellre dåligt för då vet jag att det är en sorts känsla iaf.

När jag väl har lite kraft så är det miljoner viktiga saker jag måste ta tag i och jag kan inte bara sticka iväg och lämna allt för att umgås med personer alltid.
Känns som att folk som inte har saker att göra inte kan förstå folk som måste göra saker.




Den här veckan har jag jätte mycket viktiga saker att göra innan resan, och det viktigaste är nog att ta tag i varför jag mår så här. Blir inge kul att åka iväg så här direkt.
Sen blir det att vara borta ett tag, lämna Östersund. Det kan nog få mig att må bra igen. =)


Nu ska jag nog ta en lång promenad och bara försöka fundera på varför allt har blivet så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0