MidsommarDagen med trevligt folk, spel, krog och nattbad =)

Eftersom vi tog det lugnt i fredags så blev det partaj i Lördags istället.
Vi drog ut till Renée och Mikee ute i Torvalla och festa, en trevlig fest med massa folk och kortspel.
Var ju jävligt klantig när jag kom dit, min fruktsoda hade skakats rätt mycket i min väska så när jag öppna den spruta jag ner hela mig själv, en av deras katter, deras köks bord och hela golvet..=P


Efter vi suttit där ett tag åkte vi alla in till stan och gick på G3.
Jag och Alex fick inte komma in först för att vi hade vin i vår väska som vi ändå skulle lämna in, så vi var tvungen att hitta ett ställe på stan och gömma den på.  Förstår inte hur dem tänker, vi skulle omöjligt kunna komma åt vårat vin om den ligger i gaderoben.
Men vi kom ju in sen iaf. =) Där inne var det skoj, jag och Renée sjöng och dansa. Vi brukar bli rätt galna när vi super ihop hon och jag..hehe..=)

På hemvägen blev det nattbad med Alex och Iggy, kallt med rätt skönt också. Men var svårt att ta sig upp från vattnet..=P

 



Igår blev det en vila/bakis dag, låg i sängen till 8 på kvällen. Alex var och jobba men när han kom hem hade han hyrt Sex in the City filmen till mig och tog hem  rödingplanka från jobbet, underbart en sån där dag när man inte orkar göra något..=)



En god drink Renée bjöd på när jag kom dit.
BajaPäron, VaniljVodka och Mjölk.. As gott, måste jag göra någon gång..=)

Kommentarer
Postat av: Renée

Wohoo! Vad roliga kort! Och vad roligt vi hade =)



Ska åxå uppdatera med kort när jag får ork =P



Jag badade ju åxå i fredags, skööönt ju! =)

2009-06-22 @ 15:50:22
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0