Dagen efter ångest

Jag brukar alltid få någon slags ångest dagen efter jag varit ute eller druckit med folk, kan bero på att man druckit lite för mycket eller att man känner att man slösat pengar.
Idag lider jag verkligen av en stor ångest, kan inte slappna av.
Slösade rätt mycket pengar på systembolaget, kom ju fram bara kvällen innan att vi var tvungen att snåla nu.
Jag blev rätt för full också vilket jag skäms över.
Alex tycker inte att jag ska skämmas ett dugg, enlig honom så beteéde jag mig inte pinsamt eller dåligt på något sätt. Men det spelar ingen roll, jag vet själv att jag blev för full och snacka ovanligt mycket strunt.
Hade nog haft det trevligare t.o.m om jag hade druckit mycket mindre.

Tyvärr ska Alex jobba idag, klarar inte att vara själv när jag har ångest. Så nu måste jag försöka bli pigg så jag kan göra något idag.

Lägger ut lite bilder från gårdagen senare, orkar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: pär

sorry att jag inte dök upp. Hade siktat in mig på en träningsförmiddag idag, så jag ville inte vara alltför bakis. Men jag lovar att komma på nästa tillställning! Det har du mitt ord på :P

2009-06-13 @ 12:42:12
Postat av: Renée

Du behöver absolut inte ha ångest över gårdagen!

Du skötte dig prickfritt =D



Hade verkligen jättekul igår! Det gör vi om =)



Kram

2009-06-13 @ 14:33:40
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0