Bärbara datorer förstör studerandet

Tycker verkligen inte om bärbara datorer och deras jävla mus i mitten som man lätt kommer åt utan att vilja.
Idag hade jag mitt första prov i företagsekonomi, skulle egentligen ha alla rätt om det inte va så att mina tröjja hade nuddat till musknappen och jag skrev svaret på helt fel ställe och var jävligt snabb med att skicka in provet. suck!

Har kommit igång riktigt nu med studerandet, känns riktigt bra.
Läser företagsekonomi A, rätt svår kurs men intressant.

Men från och med nästa vecka får jag sitta vid en vanlig dator, så nu sattsar jag på alla rätt framöver..=)

Måste städa lite nu, blir en lite fest här ikväll. De som vill får komma..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0