Är riktigt stolt över min älskling

Jag är faktiskt stolt över min älskling, tycker han sköter sitt jobb jätte bra. =)
Verkar som han får mer och mer ansvar på restaurangen han jobbar på vilket betyder att han måste va riktigt duktig och att dem verkligen vill ha han där.
Så må jag ju säga att han fick dagensros i öp av några gäster också, gulligt..=)


Tycker att han är duktig som går på jobbet och sköter det trots att vi har druckit kvällen innan, visst är det något man måste göra men ändå.
Jag brukar inte vara kapabel till något dagen efter, bruka bara sitta hemma och tycka synd om mig själv som idag. Visst får jag skylla mig själv eftersom jag valde att dricka igår.
Skulle aldrig kunnat sköta ett jobb så här tror jag, men jag vet ju om det själv också så jag brukar aldrig dricka kvällen innan ett jobb eller något annat viktigt. Så på det sättet tar jag ju ändå något sorts ansvar.

Måste nästan börja städa efter gårdagen fast jag är knappt kapabel till att äns vara vaken.
Mår riktigt illa och konstigt nog måste jag tugga på något hela tiden för att stoppa illamåendet. Hitta lite nachos som jag går omkring och små äter på, hitta även en iskall colaburk i kylskåpet.

Har någon nått bra tips om man är illamående dagen efter? har inte huvudvärk eller så.
Behöver tips, kan ju inte gå omkring och äta hela dagen =)



Min underbara bakisfika, nachos med ost och salsa.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0